Dagmar Prachová

Píšu, protože můžu, fotím, protože mě to baví
promotion-and-affiliation
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1356x

Dagmar Prachová

Koldom

ten nejznámější je ve Zlíně. Je to zajímavá stavba, která vznikla v padesátých letech a někteří z prvních obyvatelů zde žijí dodnes. Dům stále slouží svému původnímu účelu. Tedy hlavně

27.7.2016 v 11:11 | Karma: 21,55 | Přečteno: 910x | Diskuse| Fotoblogy

Dagmar Prachová

V redakci

Po slavnostním předání "iček" nejlepším blogerům a zpečetěním fotkami, videem z akce a neformálním focení s krávou.. jsme se vydali na exkurzi do

1.4.2014 v 19:04 | Karma: 9,05 | Přečteno: 1128x | Diskuse| Fotoblogy

Dagmar Prachová

Vypečené vánoce stromeček a perníčky

Letos nebudeme péct, ani zdobit stromeček ani kupovat dárky. Původně jsem chtěla zkusit perníčky, nikdy jsem to nedělala, ale od té doby, co mám doma časopis (od r. 1981) plný receptů a návodů na perníčky, se na ně chystám. Nerada vařím nerada peču. No, letos jsem to chtěla změnit. Lákalo mě hlavně zdobení perníčků, i když nejsem nijak výtvarně nadaná, chtěla jsem to zkrátka zkusit. Nadhodila jsem to doma a se zlou potázala: „Prosím tě, nepeč, je to suchý tvrdý těsto, nikdo to jíst nebude...“ A když se k tomuto názoru přidala ještě kamarádka, smířila jsem se s tím, že letos opět perníčky nebudou. Nešla jsem si ani koupit nové tvary formiček jak jsem si plánovala.

24.12.2012 v 13:06 | Karma: 8,59 | Přečteno: 889x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Prachová

V peřině

tak to je sen nejen mého věčně ospalého manžela... Je to i nový český film muzikál - pohádka a zároveň první český film ve 3D projekci. Film má samé

3.6.2011 v 13:36 | Karma: 8,48 | Přečteno: 2037x | Diskuse| České Budějovice

Dagmar Prachová

Tak jsem včera zase učila Míšu (Rómku)

Psali jsme zase testík. Míša nepsala, protože minule opět chyběla a nemá látku ani v sešitě (sčítání zlomků). Ptala jsem se, proč pořád chybí. Prý má zdravotní problémy nebo je nemocná. Příště by si měla napsat testík na zaokrouhlování - to ale odmítla, chtěla by testík na sčítání do 20, to jí prý jde. Taky by si chtěla se mnou domluvit

21.11.2010 v 8:36 | Karma: 16,47 | Přečteno: 2485x | Diskuse| Společnost

Dagmar Prachová

Maturita aneb nikdy není pozdě

Epilog Ve škole jsme probírali samé zajímavé předměty: ekonomiku obchodu, mezinárodní obchod, management, informační technologie, německý a český jazyk, angličtinu nebo ruštinu, matematiku, právní nauku a účetnictví, obchodní logistiku, marketing, hospodářský zeměpis a zbožíznalství, psychologii a společenské vědy. Všechno super až na to účetnictví! K vůli němu jsem se vlastně rozhodla ke studiu, ale v průběhu studia jsem vystřídala celou klasifikační stupnici. Díky tomuto předmětu nakonec devadesát procent studentů ze studia vypadlo.

17.3.2010 v 15:03 | Karma: 9,18 | Přečteno: 1683x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Prachová

Dnešní maturity jsou pro kočku?

Ano, a nejen ony.

5.6.2008 v 8:11 | Karma: 26,80 | Přečteno: 4000x | Diskuse| Společnost

Dagmar Prachová

Kremáček II fotoblog

aneb odvážných a otrlých máme dost

2.6.2008 v 22:26 | Karma: 13,42 | Přečteno: 1626x | Diskuse| Společnost