Fotopříběh

Dagmar Prachová

Hladké přistání (fotomatiné hahaha)

Život přináší spoustu směšných situací. Jak jsem spadla do kopřiv, jak jsem spadla z kola, když mě vzala šína... Jedu na kole a najednou koukám, že

13.4.2014 v 22:23 | Karma článku: 20.51 | Přečteno: 1766 | Diskuse

Dagmar Prachová

Živý nebo plyšový (fotomatiné hahaha)

Pořád jenom kočky a pejsci... králíčka si pořiďte! Nikdy jsem si nemyslela, že si s ním tak užijeme. Samozřejmě jako každý domácí mazlíček si vás omotá kolem prstu nebo se vám taky omotá

13.4.2014 v 20:22 | Karma článku: 16.70 | Přečteno: 621 | Diskuse

Dagmar Prachová

Labutí balet

Když vloni na jaře trénovali kanoisti na řece směrem do Podskalí, dostalo se mi vysvětlení: "Ono totiž na soutoku je labuť s labuťákem a mají rodinku. A labuťák je chrání. Jakmile se tam objevíme s lodí, sedne si nám na záď, roztáhne křídla a

11.1.2013 v 21:50 | Karma článku: 12.70 | Přečteno: 656 | Diskuse

Dagmar Prachová

První jarní vánoční

Takové teplo jako bylo letos na Štědrý den snad ještě nebylo. Slunce opatrně vykukovalo a čerstvý vítr profoukl naší kotlinku. Ve vzduchu bylo cítit jaro a to se slunce teprve třetí den vracelo. Teploměr ukazoval 10° nad nulou stejně jako

29.12.2012 v 5:57 | Karma článku: 9.40 | Přečteno: 542 | Diskuse
Počet článků 114 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1354

Píšu, protože můžu, fotím, protože mě to baví promotion-and-affiliation
promotion-and-affiliation Play.cz - rádia online