Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Až se ta dáma v negližé z Týna  pozná, tak to bude teprve sranda 8-o

0 0
možnosti
Foto

...a podle čeho by se měla poznat?;-)

0 0
možnosti
TH

Takovy susak na kosile treba.

0 0
možnosti
Foto

Taky mi to tak připadá, ale rez by byla na košili a navíc tak na kojenecké nebo dětské - rozpětí je tak 20-25 cm. Mě spíš napadá, že dříve se nosily hodně vlněné věci a kožichy, takže je na tom větrali kvůli molům:-);-D ale to ramínko je fakt úzké (možná jim to nevadilo) a za poutko to nešlo a protože je to venku vedle dveří, tak by se asi kabáty ztrácely a tak si myslím, že tam nechávali okapat mokrou pláštěnku (třeba) a pověsili jí na to za kapuci... nebo vyvětrat propocené vlněné sako...:-/

0 0
možnosti
MM

Paní Dagmar, je nezbytné za název blogu dávat hahahaha ? Nevím jak na jiné, ale na mne to působí dost křečovitě, navíc, když obsah úsměvný není.....

0 0
možnosti

Vy jste zase malinko mimo. Je to tématický název, pod nímž tady vyšlo několik fotoblogů... :-/

0 0
možnosti
Foto

Jsem zvedava, jestli hadanku nekdo vyresi :-)

0 0
možnosti
LS

Hezka prcina . otazka : ma kalhotky nebo  nema ?

0 0
možnosti
Foto

Netuším, nekontrolovala jsem to :-) ale jestli ano, tak jen ty tkaničky ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1356x
Píšu, protože můžu, fotím, protože mě to baví
promotion-and-affiliation