Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

nějak se mi nic nezobrazuje. Jen bílé rámečky.;-(

0 0
možnosti
Foto

Mně se v Internet Exploru fotografie také nezobrazují. V Google Chrome však všechny bez problémů. Nevím, čím to je.

1 0
možnosti
Foto

Ani já to nechápu, mě se zobrazí vždy alespoň jeden bílý rámeček, ale pokaždé jiný? Přidala jsem popisky a už mi to nedělá. Zkuste to znovu;-)

0 0
možnosti
Foto

Mně to v IE stále zlobí, nevím proč. V Google Chrome se mi však všechny fotky dobře zobrazují.

0 0
možnosti

Paní Dagmaro, plně chápu, že je to umělecký záměr nedat popisky pod fotky, ale snímky jsou to pěkné.R^;-) Poznal jsem Plavecký stadion v Praze 4 - Podolí, kde jsem bydlel, ale z Týna nad Vltavou, kde jsem byl u tankistů na vojně jsem nic nenašel 8-o;-(

0 0
možnosti
AS

nojo, už se to probudilo. TO je asi to časové zpoždění.;-)

0 0
možnosti
Foto

Ne, pomohl jim domluvit admin Honza ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1356x
Píšu, protože můžu, fotím, protože mě to baví
promotion-and-affiliation