Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj všem, omlouvám se, doplnila jsem popisky (po kliknutí na fotku).

:-)Myslela jsem, že nejsou důležité - šlo o ty čáry, že jsou všude - rovné křivé klikaté ať už uměle vyrobené nebo přírodní. Jsou nedílnou součástí našeho života stejně jako voda vzduch slunce... a budou tu, i když tu my nebudem', i když nebude voda, možná tu budou, i když tu nebude vzduch, ale určitě tu nebudou, až nebude slunce. To tady bude už jen tma!;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky za popisky. Jsem zvídavý (až skoro zvědavý :-)) a fotoblog s dobrými popiskami mi říká více.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie. R^ Obzvláště se mi líbí 2, 6 (kde to je?), 11 a 11a.

0 0
možnosti
Foto

Nejsou 2 a 6 ze San Franciska? V osumdesátých letech jsem tam pár dní byl. Navštívil jsem též diskotéku na vrcholu toho pyramidového mrakodrapu. Trochu mi to SF připomíná, ale už je to dávno, kdy jsem tam byl. Možná se mýlím.

0 0
možnosti
Foto

to jsem si hezky zacestoval:-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ A asi ani nevíš kudy. :-) Já taky ne.

0 0
možnosti

nějak se mi nic nezobrazuje. Jen bílé rámečky.;-(

0 0
možnosti
Foto

Mně se v Internet Exploru fotografie také nezobrazují. V Google Chrome však všechny bez problémů. Nevím, čím to je.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1356x
Píšu, protože můžu, fotím, protože mě to baví
promotion-and-affiliation