Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dal bych jí možnost udělat si testík, který je pod životopisem Zeman, jsou tam kladeny otázky a na základě shody s tím či oním politikem Vám ukáže ke kterému máte se svými názory blíž. protože jsem patřil k podobným lidem jako Vy provedl jsem toto a budu volit se kterým jsem se % více shodl.

 Jinak už jsem to někde psal, každý s sebou něco vleče dobré i špatné. Každý se líbí jedněm a druhým ne, proto považuji tento test jako rozumné řešení

0 0
možnosti

Jestli jste duševně příčetná, musíte volit Zemana, protože Schwarzenberg je hlavním představitelem vlády od r. 2006. Vláda, jejímž je místopředsedou, má pouze 10 procentní podporu. Schwarzenberg je i zodpovědný za 90. léta (byl ve vládní straně ODA). Tady není nic k rozmýšlení, občanům jde o všechno. Nesmí se zase nechat zmanipulovat.

0 1
možnosti

víte i ten Zeman s sebou vleče něco ze své minulosti

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1356x
Píšu, protože můžu, fotím, protože mě to baví
promotion-and-affiliation