Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ježikača

17. 3. 2010 18:37
blahopřeji

a klobouk dolů-muselo to stát spoustu práce a nervů a hlavně odvahy. užívejte si ten pocit, že jste o kus vyrostla. ne o ten papír. o tu odvahu.

0 0
možnosti

dagmarp

19. 3. 2010 20:50
Re: blahopřeji

Díky Ježikačo, za milý příspěvek

Co si myslím o maturitách jsem vyjádřila zde Dnešní maturity jsou pro kočku? Blog - Dagmar Prachová (blog.iDNES.cz)

;-) krásný dobrý večer

0 0
možnosti

Denule

17. 3. 2010 17:24
techniká poznámka

U účetnictví hodně záleží na učiteli, jak ho dokáže vysvětlit. Vám účto evidentně moc nejde, účet 111 je pořízení materiálu, pokladna je 211, a jednoduché účto už asi pět let neexistuje, jmenuje se daňová evidence a NENÍ to účetnictví (je řešeno pouze v daňovém zákoně, nikoliv v zákonu o účetnictví). Nicméně maturitu máte za sebou a živit se dál budete stejně tím, co Vás baví a co Vám jde. ;-)

0 0
možnosti

dagmarp

19. 3. 2010 20:40
Re: techniká poznámka

Máte pravdu, díky za upozornění, článek jsem psala už před sedmi lety (tehdy bylo Jú), teď jsem ho jen zveřejnila, protože si myslím, že je celkem čtivý, a že by mohl někomu pomoci v rozhodování, zda má či nemá cenu studovat. Chybovati je lidské a zkusit se má všecko. Pořád slyším, že někdo nemohl dříve studovat.. Teď může, ale nechce... Článkem jsem chtěla říct, že všechno jde jen se musí chtít 

Já například chci V a tak se teď učím na klávesy společně s 12ti letými a vůbec mi to nevadí. Někteří si možná klepou na čelo, ale možná mi ti samí závidí, že jsem překonala ten stud a šla do toho ;-D

Zkrátka ZKUSIT SE MÁ VŠECKO 

Děkuji za milý příspěvek ;-)

0 0
možnosti

misaviki

17. 3. 2010 16:30
Účetnictví

Jeden učitel na ekonomce řekl památnou větu - účetnictví buď rozumíte nebo ne, nic jiného mezi tím není. Něco na tom bude. Znala jsem dívčinu, která se nazpaměť naučila jak se co účtuje, ale jak s tím chce uspět v praxi? Možná jako junior účetní v nějaké velké firmě - bušit do Sapu kolem dokola pár dokladů. Já měla štěstí, účetnictví mě bavilo a nemusela jsem se na něj ani moc připravovat, prostě jsem ho chápala a šlo mi to samo. Bylo mi líto spolužaček, které se na každou zkoušku dřely i týden a nemohla jsem jim ani říct, že mě se na to stačí pro zopakování podívat jedno odpoledne.  No a dnes se tím živím. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1356x
Píšu, protože můžu, fotím, protože mě to baví
promotion-and-affiliation